maandag 29 februari 2016

macramé hanger


macramé hanger

Goedemaandag allemaal!

Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuw ideetje op mijn blog.
Ik ben zo blij dat mijn blog na het stukje in de Libelle zo goed bezocht wordt!
En ik hoop dat jullie, mijn kijkers, mijn ideetjes voor zelf te maken cadeautjes waarderen en ook zelf inspiratie opdoen.
Het geven van een cadeautje hoeft niet handen vol geld te kosten. Het zelf maken is natuurlijk niet alleen fijn voor je portemonnee, maar het geeft ook voldoening en de ontvanger is er ook blij mee, omdat je tijd en energie hebt gestoken in het presentje.

Vandaag heb ik een macramé hanger als ideetje.
Het is tenslotte erg in tegenwoordig om een plant op te hangen in een van touw geknoopte hanger.
Een variant hierop is een vaas of fles (ik heb een platte fles gebruikt) op te hangen gevuld met schelpen.
Het knopen van de hanger is niet moeilijk.
Je gebruikt 8 strengen touw en je knoopt telkens twee draden aan elkaar.
Als je niet precies weet hoe het moet, kijk dan eens op internet naar tips.
Onderaan heb ik nog wat schelpen aan de losse touwtjes geknoopt. Hiervoor heb je schelpen nodig met een gat.
Dus, ga je binnenkort een strandwandeling maken, neem een zakje mee en ga lekker schelpen zoeken!
Veel plezier daarmee en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten