vrijdag 12 februari 2016

Cadeau voor Valentijnsdag



Valentijnsdag

Hallo lieve lezers!

Zoals beloofd vandaag een ideetje voor een Valentijnscadeautje. Tenslotte is het zondag al Valentijnsdag!
Je kunt een kaartje sturen, een champagne ontbijt bestellen, een bloemetje laten bezorgen, maar je kunt ook iets persoonlijks geven.
Iets wat je zelf hebt gemaakt.
Voor dit jaar heb ik een (oud) overhemd van mijn zoon gebruikt.
Ik heb de mouw afgeknipt bij de oksel en het daarna met een inslag aan de zijkanten, anders wordt de onderkant zo wijd, vastgenaaid.
En klaar is al weer een feestelijke hoes voor een fles!
Wat je er in stopt, is aan jou.
Je kunt er een flesje wijn in doen (misschien eentje die nog in je kast lag?) of je kijkt bij je lege flessen en spoelt er eentje goed af waar sap in heeft gezeten.
Die kun je vullen met zelf geperste sinaasappelsap, of je stopt er een briefje in waar je een lieve boodschap op schrijft. Rol het op en doe er een mooi lintje om heen.
Het enige wat je dus nodig hebt is een oud overhemd en een fles!
Maak het geheel nog af met een leuke strik waar je hartjes op plakt en het wordt nog romantisch ook!


Mijn cadeau voor mijn man Peter is een appeltaartje in de vorm van een hartje.
Daar geniet ik namelijk zelf ook van, want hij gaat hem toch echt niet in zijn eentje opeten!!

Succes met maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten