maandag 7 maart 2016

stijlvolle tas


Stijlvolle tas

Hallo lieve lezers!

Fijn dat jullie weer mijn blog bezoeken!
Deze week heb ik als cadeau ideetje een stijlvolle tas geplaatst.
Sinds 1 januari geven winkeliers namelijk geen gratis tasjes meer mee bij je boodschappen en is het dus handig om zelf een tas mee te nemen bij het shoppen.
Je hebt misschien nog plastic tasjes thuis liggen of zo'n big shopper van de supermarkt, maar daar loop je liever niet mee als je de stad in gaat.
Mijn zusje was in januari jarig en ik heb toen voor haar een persoonlijke tas gemaakt met haar naam er op.
Op de rommelmarkt had ik eens een scrabble spel gekocht met houten letters en die kon ik daarvoor mooi gebruiken!
Uit een plastic insteekhoesje heb ik een kadertje geknipt en op de stof van het reeds gemaakte zakje van de tas genaaid met de letters van haar naam.
Daarna heb ik de het zakje op stof van de tas genaaid en de tas verder in elkaar gezet.
Verder heb ik de tas verfraaid met een vilten hartje met een sleutelring er aan.
De hengsels heb ik van dezelfde stof gemaakt als het zakje wat voorop de tas zit.

Kijk in je lappenmand naar een leuke stofjes en als je nooit meer het spelletje scrabble speelt, kun je van je eigen spel de letters gebruiken. Koop anders op een rommelmarkt goedkoop een spel.


Mijn zus was blij met haar cadeau! Ik zie haar regelmatig de tas gebruiken!
Veel succes met maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten