maandag 26 januari 2015

Mandarijnen kistje

Hallo allemaal!

Alles goed met jullie? Al bezoek gehad van een griep- of verkoudheidsvirus?
Peter en ik lopen te snotteren, maar zijn er gelukkig niet echt ziek van.
Wij zijn de afgelopen weken druk bezig geweest in ons huis en hebben in twee slaapkamers laminaat gelegd en de muren geschilderd. 
Het beste medicijn tegen "je niet lekker voelen"! Gewoon bezig zijn, dan raakt alle ongemak naar de achtergrond.
Je hoeft echter niet grondig te verbouwen om je wat beter te voelen, je kunt ook creatief bezig zijn.
Dat verzet ook de zinnen!

En vitamines eten, ook heel belangrijk.
Ik heb al heel wat kistjes mandarijnen op, heerlijk!
Maar wat doe je met die lege kistjes?
Daar heb ik ook wat op gevonden.
Haal alle loszittende reclame er af en schilder het in de kleur die je mooi vindt.
Nu heb je een mooi vitrine kastje waarin je leuke dingen kunt plaatsen.
Ook kun je het gebruiken om er een foto mee te omlijsten en daarnaast wat losse spullen er in te zetten.
Hieronder geef ik twee voorbeelden.
Het ene kistje is in strandsfeer en in het andere kistje heb ik bootjes opgehangen die ik van papier heb gevouwen, bij een toepasselijke foto.



Leuk voor zowel kinderen als volwassenen!

Veel plezier met maken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten