zaterdag 3 januari 2015

Decoratie tak

Allemaal een goed en creatief 2015 toegewenst!

Hebben jullie mooie feestdagen achter de rug? 
Oud en nieuw met familie gevierd of met vrienden op een groot feest?
Wij zagen de mooiste vuurpijlen vanaf 8 hoog in een flat met familie.  Altijd weer een mooi gezicht! En het was weer heel gezellig!

Maar nu breekt er een tijd aan zonder feest.
Een kale januari ligt er voor ons met nog geen sprankje zicht op voorjaar...
Dat betekent veel binnen zitten en dus tijd om lekker met je handen bezig te kunnen zijn.

Deze week heb ik als cadeau-ideetje een wit gespoten, dikke tak, gevonden tijdens een boswandeling.
Met zo'n tak kun je verschillende dingen doen.
Je kunt hem met touw ophangen voor je raam met mooie versieringen er aan.

Of je slaat er spijkertjes in en hangt er fotolijstjes aan en zet hem daarna rechtop in de kamer.
Of je versiert hem zoals ik gedaan heb met zwarte tape en plakt er foto's aan.
Houd een bepaald thema aan. Ik heb voor foto's met als thema "strand" gekozen.
Op één van de foto's zie je mij als klein meisje bij mijn vader op het strand.
Hang er tenslotte nog schelpen, kralen en/of een hartje aan en je hebt een leuk item voor in je woonkamer.
En weer niet duur!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten