maandag 19 januari 2015

Kasthanger

Goedemiddag allemaal!

Fijn dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog!
Gisteren was Peter (mijn man) jarig en ik heb hem twee zelfgemaakte cadeaus gegeven.
Hij was er blij mee!
Ik zal jullie een andere keer laten zien wat ik in elkaar geknutseld heb.

Vandaag plaats ik een deur- of kasthanger op het blog.
Het ideetje heb ik in een winkel opgedaan en het is super makkelijk te maken.
Het enige wat je hier voor nodig hebt, is een aantal oude knopen, karton en lijm.
Van karton knip je een vorm, op de foto is een hartje gebruikt. Zorg dat je geen rechte lijnen aanhoudt, maar een beetje golvend, de vorm namelijk van je knopen.
Plak de knopen naast elkaar op het hartje en laat het drogen. Als laatste bind je er nog een lintje of touwtje aan vast en je hebt een reuze leuke deurhanger. Veel plezier met maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten