maandag 14 januari 2019

zelfgemaakte theezakjes


Hallo lieve lezers,

Vandaag plaats ik een cadeau-ideetje voor een theeliefhebster. Uit koffiefilterzakjes heb ik met de kartelschaar hartjes geknipt, voor tien zakjes thee heb je dus twintig hartjes nodig. Ik heb de hartjes aan elkaar genaaid en een klein stukje opengelaten. Ik heb van de gewone theezakjes een hoekje opengeknipt en de losse thee in de hartjes overgedaan. Daarna het laatste stukje dichtgenaaid, maar een lang stuk draad afgeknipt, waaraan ik met een nietje een stukje karton heb bevestigd.
De tien hartjes heb ik mooi verpakt en aan mijn lieve zus gegeven voor haar verjaardag.
Het is geen last minute cadeautje want je bent wel even bezig, maar het is wel leuk om te maken en leuk om te geven.
Succes en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten