maandag 21 januari 2019

nachtkastje

Goedemaandag!

Vandaag plaats ik een cadeau-ideetje voor een schone slaapster, namelijk een nachtkastje. Het is niet moeilijk te maken, maar je hebt er wel wat voor nodig. Ik heb een oude lade zwart geschilderd en beplakt met muziekpapier. Je kunt ook bladzijdes gebruiken uit een oud boek, bijvoorbeeld van de kringloop, en dan natuurlijk de belangrijkste of mooiste passages uit het favoriete boek van de ontvanger van het cadeau eruit halen!
Ik heb een lampje op batterijen, dat ik bij de Action heb gekocht, in de lade gehangen en door het gat van het handvat getrokken. Het kastje heb ik verder verfraaid met een leuke foto, een vaasje en met scrabble letters heb ik het woord "weltrusten" (niet goed Nederlands maar wel lief!) op de onderkant geplakt.

Leuk om te maken en om te geven.
Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten