maandag 7 januari 2019

winters welkomstbord


Goedemaandag!

De feestdagen zijn achter de rug (allemaal nog de beste wensen!) en er breekt een rustige tijd aan. De winter kan nog lang duren en sneeuw en sloten vol ijs behoren nog steeds tot de mogelijkheden. Op het strand heb ik een tijdje terug een mooie plank gevonden, afgesleten door wind, water en zand. Ik heb er een winters welkomstbord van gemaakt.
Met een sjabloon heb ik het woord "winter" op de plank getekend en ingekleurd en aan de bovenkant een toefje groen uit de tuin bevestigd. Gelukkig had ik nog een mooie hortensia, de meeste worden al aardig bruin, maar er is nog genoeg moois in de tuin te vinden.
Een blokje hout heb ik met schoolbordverf beschilderd en daar het woord welkom op geschreven en met een ringetje er ingeschroefd samen met een hartje opgehangen aan het toefje.
Leuk om te maken, om te geven, maar ook om zelf te houden!
Zet het bij de voordeur en je entree fleurt er van op.

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten