maandag 26 februari 2018

zelf een poster maken


Hallo lieve lezers!

Ik heb bij de Action weer eens iets nieuws gevonden, namelijk canvas op A4 formaat waarop je kunt printen. Hiervan kun je leuke posters maken!
Eerst heb ik, met behulp van potloodstrepen, op gewoon papier een tekening gemaakt met tekst. Daarna heb ik het gekopieerd op het canvas. Zo simpel kan het zijn. En niet duur, zo'n pakketje kost nog geen 2 euro en er zitten 7 canvasvellen in.
Het enige wat je moet doen is een leuke tekst verzinnen en een mooi tekening maken.
De zomerse posters zijn leuk voor iemand die bijvoorbeeld een zomerhuisje heeft en de poster met de ouderwetse typemachine heb ik voor mijzelf gemaakt. Geef je hem cadeau, zou ik er een wat positievere tekst opzetten ;), bijvoorbeeld "ik ben een leuk type"!

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten