maandag 5 maart 2018

cadeautasjes


Goedemaandag!

Na een koude week breekt nu toch echt het voorjaar aan! Hier word ik helemaal blij van. Ik vind het namelijk maar niets om binnen te zitten.
Maar als je dat toch moet doen, kun je ook wat leuks maken en dat heb ik de afgelopen week dan ook gedaan. Ik heb weer een aantal items gemaakt zodat ik voor dit blog weer een voorraadje heb.
Om te beginnen heb ik wat cadeautasjes gemaakt voor snoepjes. Wat moet je iemand geven die alles al heeft en jij hebt niet zoveel te besteden voor een cadeautje? Zoek dan in je kast naar wat snoepjes, verpak ze per stuk in een mooi papiertje en maak dan van karton een tasje om de snoepjes in te doen. Je kunt dat doen van gekleurd of zwart karton. Bij dat laatste kun je met een krijtstift het tasje versieren. Hiernaast zie je hoe je een tasje kunt maken.
Doe de snoepjes in de tasjes en bind het vast met een mooi lintje.

Succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten