maandag 19 maart 2018

zee-stilleven

Goedemaandag!

Hoewel het buiten guur en koud is, plaats ik vandaag toch een zomers cadeau-ideetje. Ik heb bij de IKEA heel goedkoop een doosje met 6 textielstiften gekocht en ben daarmee aan de slag gegaan. 
Op een stukje ongebleekt katoen dat ik op de markt had gekocht, heb ik een tekst, dat ik op internet had gevonden, geschreven met de zwarte stift.
Op een stuk steigerhout heb ik een papierklem geschroefd en het lapje met de tekst er aan bevestigd, samen met wat (geschilderde) schelpen. Een leuk cadeautje voor iemand die aan de kust woont of daar een zomerhuisje heeft.

Op drijfhout heb ik het woord "zee" geschilderd met behulp van een lettersjabloon. Met een flesje van de Action met wat schelpen en een schelpenketting staat het heel leuk op mijn kast, dus of ík het aan iemand cadeau ga geven weet ik nog niet!! Tenslotte mag je jezelf ook wel eens een cadeautje geven ;)

Succes met maken en tot volgende week. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten