maandag 5 februari 2018

knijperzak

Hallo lieve lezers,

Ik vind het altijd leuk om verschillende technieken te gebruiken als ik aan het "knutselen" ben. De ene keer verf ik een kastje, de andere keer naai ik een schort. Maar volgens mij heb ik tot nu toe weinig borduurwerk laten zien. Vandaar dat ik nu deze knijperzak plaats.

Zoek op internet naar een borduurpatroon van een knijper. Op zich is hij niet moeilijk te maken en je hoeft maar vier kleuren te gebruiken. Als je deze foto kunt vergroten, kun je al gauw zien hoe je het borduurwerk moet maken.
Borduur het op een lapje met een gaatjespatroon en naai het lapje op een stukje stof waar je een zakje van kunt maken. Maak een tunnel aan de bovenkant en  doe er een mooi lintje doorheen. Alleen nog een zak knijpers kopen in de supermarkt en je hebt een leuk cadeautje voor iemand die bijvoorbeeld net op zichzelf is gaan wonen.

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten