maandag 29 januari 2018

gehaakte theemuts

Hallo allemaal!

Zoals jullie weten, ben ik een fan van de kringloop. Voor mij is het net een snoepwinkel, naast natuurlijk de kofferbak- en rommelmarkten. Voor weinig geld tik je wat leuks op de kop en thuis was je alles grondig of knap je bijvoorbeeld een meubeltje mooi op.
Laatst was ik op zoek naar theepotten en vond ik dit snoepje samen met twee kopjes. Op zich al leuk om cadeau te geven aan iemand met een doos met  mooie theezakjes, maar ik heb er nog een bijpassend theemutsje bij gehaakt. 
Gewoon twee lapjes gehaakt en dat op drie punten vastgemaakt om de theepot. Als je boven de tuit een sluiting maakt van twee koordjes, haal je de muts gemakkelijk van de pot af. 
Als je nog wol en tijd over hebt, kun je ook altijd nog om de kopjes warmhouders haken!


Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten