maandag 15 januari 2018

cadeauknijpertjes


Goedemaandag!

Het is tot nu toe een sombere winter, ik heb nog weinig zon gezien! En vandaag is het al weer zo'n dag om binnen te zitten, maar dan kun je wel lekker knutselen.

Ik heb dit weekend cadeauknijpertjes gemaakt. Uit zwart papier heb ik hartjes geknipt, maar je kunt natuurlijk ook een andere vorm kiezen, en daar heb ik met een krijtstift figuurtjes op getekend. Ik ben heerlijk zen bezig geweest!
De hartjes heb ik vervolgens met dubbelzijdig tape op de knijpertjes geplakt en aan een kaartje bevestigd.

Het is bedoeld om aan een cadeauzakje te doen met een  felicitatiekaartje er aan, waarvan je er ook een aantal kunt maken. Pak alles leuk in en je hebt weer een mooi cadeau.

Succes met maken en tot volgende week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten