maandag 8 januari 2018

theeserviesje

Hallo lieve lezers,

Vandaag is mijn zus jarig, 50 jaar geworden. Hiep Hiep Hoera!! Zij is mijn trouwste fan en zij kijkt wekelijks op mijn blog, dus vandaag plaats ik het cadeautje wat ik haar gegeven heb afgelopen zaterdag. Zij vierde toen haar verjaardag met een heerlijke en gezellige high tea!

Bij de kringloop heb ik het allerkleinste theepotje en ieniemini kop en schoteltjes op de kop getikt en deze met schoolbordverf zwart geschilderd. Toen met een krijtstift haar naam en haar leeftijd er op getekend en de kopjes versierd. In het potje heb ik het cadeautje gedaan in de vorm van een theezakje. 
Tot slot heb ik alles op een dienblaadje op pootjes gezet, zodat het echt een "high" tea werd, maar je kunt ook een ander blaadje gebruiken en het zo aan een "theeverslaafde" jarige geven.

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten