maandag 2 januari 2017

knotje wol/knotje bol

Hallo lieve lezers!

Allemaal de beste wensen voor 2017 en ik hoop ook voor iedereen een creatief goed jaar!

Zijn jullie allen de feestdagen goed doorgekomen? Hebben jullie het gezellig gehad? Ik heb mij prima vermaakt en heb een heerlijke kerst en een goede jaarwisseling gehad met mijn familie.
Maar nu is het weer tijd om lekker te gaan knutselen en frutselen!

Het cadeautje van deze week is een bloembol omwikkeld met een wollen draad zodat het een bolletje wol lijkt. In de wol (niet in de bol!) heb ik twee grote cocktailprikkers gestoken met daaraan een vastgelijmde kraal. Nu lijkt het geheel precies op een een knotje wol met breipennen. Een leuk cadeautje voor een fervent breister!
Plaats het op een potje en pak het in met doorzichtige folie.

Succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten