maandag 16 januari 2017

klok

Hallo lieve lezers!

De winter schiet al aardig op. We zitten al op half januari en ik zie, ondanks dat het af en toe best wel koud is, de eerste groene puntjes van de bloembollen al verschijnen!
Ik kan niet wachten tot het voorjaar komt, want ik ben echt geen wintertype.
Maar, is het buiten guur en sneeuwt of hagelt het, binnen kun je lekker aan de gang om iets te maken. 
Zo heb ik voor zijn verjaardag aan Peter, mijn man, een klok gegeven.

Bij de Action heb ik een houten klok van ongeveer 2 euro gekocht en deze met krijtverf behandeld. Ik heb hem zeker 4 lagen gegeven, want na 3 lagen zag je nog steeds de cijfers er doorheen komen. Is de klok helemaal egaal geverfd in de kleur die jij mooi vindt of de kleur die jij in huis hebt, dan kun je met een krijtje of krijtstift aan de gang.
Geef je het cadeau aan je buurvrouw met wie je altijd om 11 uur koffie drinkt, dan teken je een koffiekopje, of misschien wel aan die nicht die altijd in de tuin werkt in de middag. Dan teken je bijvoorbeeld een schop en hark, of een plant.
Je broer die van sport houdt, daar teken je wat sportelementen voor op. De mogelijkheden zijn onbeperkt! Het hangt alleen wel af van je tekentalenten...

Ik vond dit heel leuk om te maken en Peter vond het leuk om te krijgen. Het hangt nu in ons tuinhuisje.

Succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten