zondag 24 april 2016

servetringen

servetringen

Hallo lieve lezers,

Wat een koude dagen hebben we gehad in dit afgelopen weekend.
In huis en achter het glas lijkt het best wel lekker met af en toe een zonnetje, maar buiten is het met die harde wind en hagelbuien behoorlijk fris.
En we verlangen zo naar mooi weer! Bezig zijn in de tuin, buiten eten aan de picknick tafel, fietsen in het zonnetje, ach...
Misschien wil ik wel te veel en te vroeg, het is tenslotte nog maar april.
Hopelijk is het op koningsdag wel mooi weer. 
Niet alleen voor de vele activiteiten en kinderen die op een kleedje wat willen verkopen, maar ook voor de vrijmarktbezoekers zelf, zoals ik.
Ik ben namelijk altijd op zoek naar iets leuks waarvan ik weer iets nieuws kan maken zodat ik het op mijn blog kan zetten!

Omdat wij nu alleen nog maar kunnen dromen van buiten eten plaats ik vandaag een ideetje voor een heerlijke buitenlunch om in de stemming te komen.
Het zijn gehaakte servetringen, heel gemakkelijk gemaakt door een aantal toeren op de gewenste breedte te haken en dan tot een ring vast te maken.
Alleen nog een schelp waar een gaatje in zit er aan bevestigen en je hebt heel snel een leuk cadeautje.
Succes met maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten