maandag 2 mei 2016

moederdagcadeau

moederdagcadeau

Goedemaandag allemaal!

Aanstaande zondag is het moederdag dus gaan wij onze moeders maar eens extra verwennen!

Heb je zelf kinderen en zijn zij nog klein, dan wordt het weer een feest van kruimels in bed (en in de keuken!) en cadeautjes die zij op school gemaakt hebben plus een lief gedichtje.
Maar die tijd heb ik al achter de rug!

Voor mijn moeder heb ik een mooi jampotje gebruikt dat ik voor deze gelegenheid bewaard had.
Ik kon in mijn supermarkt geen kleine hartjes vinden, dus heb ik grote snoepharten gebruikt en deze in de jampot gedaan, maar kleine hartjes zijn wel mooier.
Met haakkatoen heb ik een cirkel gehaakt waarbij ik op het laatst stokjes met lossen heb gebruikt waar ik een lintje door kon rijgen. Toen nog een schulprandje.
Tenslotte nog een lief kaartje gemaakt en klaar was mijn cadeautje!

Fijne moederdag en tot volgende week!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Betty, leuke ideeën hier op jouw blog.
    Ik kwam je tegen in een tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie. Vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen