maandag 30 mei 2016

borduren op canvas


Hallo lieve lezers!

Wat gaat de tijd toch hard! Vanaf deze week zal ik net als vorig jaar om de week iets gaan plaatsen omdat de zomer er aan komt.
De meesten hebben als het mooi weer is geen zin of tijd om te gaan knutselen. Je zit misschien liever op het strand of je gaat een leuke fietstocht maken.
Maar helemaal stoppen wil ik natuurlijk niet, ik heb nog zoveel leuke ideetjes!
Dus vanaf nu plaats ik iets om de week tot ongeveer in september, dan verschijn ik weer elke week!

Het ideetje voor een leuk cadeautje voor deze week is een geborduurd schilderijtje.
Bij de Action heb je al een leeg canvasdoek voor nog geen 1 euro.
Zoek in je wolmand naar een leuk kleurtje, ik heb voor zwart gekozen.
Maak op de achterkant met potlood voorzichtig een schets wat je wilt borduren.
Dat kan van alles zijn, maar ik heb voor grafische vormen gekozen.
Ga nu met naald en draad aan de slag en je zult zien hoe gemakkelijk dat gaat!
Leef je uit en maak er wat moois van!
Tot over twee weken! 

1 opmerking: