maandag 18 april 2016

wandbordjes


Zomerse wandbordjes

Hallo allemaal!

Het voorjaar is losgebarsten. Overal zie je langs de weg bomen en struiken in bloei komen.
En uit de wind en in de zon is het heerlijk zitten op een terrasje!
Ik krijg in ieder geval zin in de komende tijd, waarin we weer lekker langs het strand gaan lopen of fietsen in onze omgeving.

Het is nu ook tijd om zonnige cadeautjes te gaan geven.
Wat dacht je van zomerse wandbordjes!
Ik heb bij de HEMA kartonnen bordjes gekocht (1 euro per pakje) en deze eerst met haakkatoen een festonrandje gegeven.
Daarna heb ik ZON & ZEE er op geborduurd.
Maak op ruitjespapier een voorbeeld, knip dat uit en plak het met tape op de bordjes.
Met een prikpen of naald maak je gaatjes en kun je daarna het bordje borduren.
Zoek een mooie plank (een verweerde die je op het strand vindt is natuurlijk het mooist!) en bevestig de bordjes er op.
Je kunt de plank nog versieren met bijvoorbeeld schelpen of zoals ik met een houten vis die ik nog ergens had liggen.
Een leuk cadeautje voor een jarige die langs de kust woont of gewoon erg van het strandleven houdt!
Succes met maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten