maandag 25 mei 2015

Hallo allemaal!

Fijn Pinksterweekend gehad? Nog leuke dingen gedaan? 
Ik heb dit weekend heerlijk gewandeld over het strand en in de duinen, en wat was het druk!
Iedereen had zeker hetzelfde plannetje. 
Maar gelukkig weten wij ook de paadjes te vinden die wat stiller zijn zodat wij dan kunnen genieten van het gezang van de vogels.

Thuis hebben wij twee vogelhuisjes met nestjes van koolmezen. Wat hebben de ouders het druk met het voeren van hun kroost! Af en aan vliegen zij.
Wij waren van plan om te schuren en te schilderen dit weekend, maar het pril geluk konden wij niet verstoren, dus hebben wij onze plannen maar uitgesteld. (en konden wij heerlijk gaan wandelen!)

Maar nu wil ik het hebben over mijn creatieve bezigheden.
Ik ga graag naar rommel- en kofferbakmarkten. 
Voor weinig geld koop je de leukste artikelen!
Door de jaren heen heb ik veel Delfts Blauw verzameld, kan ik nooit laten liggen namelijk.
Maar wat moet je met zoveel bordjes?
Dus bedacht ik mij dat een etagère wel leuk zou zijn. Handig voor een high tea feestje.
Ik heb alles op elkaar gestapeld en vastgezet met de daarvoor bestemde lijm.
Leuk toch!

Nu nog iets anders.
Ik ben namelijk van plan om vanaf nu één keer in de twee weken iets op mijn blog te plaatsen.
Met mooi weer (hopelijk) in aantocht heb je toch iets minder zin om binnen te gaan knutselen, haken of knippen en plakken.
Maar na de zomer ben ik er weer elke week!
Tot over twee weken dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten