maandag 4 mei 2015

Telefoonhoesje 

Hallo iedereen!

Allemaal een goed weekend gehad? Lekker uitgerust om er deze week weer goed tegen aan te kunnen gaan?

Ik ben zo benieuwd of jullie al eens wat gemaakt hebben van wat ik hier op mij blog gezet heb.
Plaats, als jullie dat willen, eens een berichtje, ik zou dat heel fijn vinden.

Deze week heb ik weer een ideetje waarbij je moet kunnen haken.
Niet echt een moeilijk project, met een beetje basis kennis is het zo gemaakt!

Deze hoes heeft de vorm van een uil, heel trendy op dit moment!
Haak van stokjes een lapje dat net zo breed is als de telefoon en twee keer zo lang. Maak twee rondjes voor de oogjes en zet deze met een kruissteek op de voorkant vast. Maak ook het snaveltje.
Vouw dan dubbel en haak de zijkanten dicht. De vleugeltjes zijn twee ronde, gehaakte lapjes die je met een stiksteekje vastzet aan de zijkanten. Tot slot twee oor pluimpjes aan de bovenkant vastmaken en klaar is je hoes!
Veel plezier met maken!

1 opmerking:

  1. Helaas heb ik de creatieve genen niet geërfd, dus het blijft bij mij bij kijken!

    BeantwoordenVerwijderen