maandag 18 mei 2015

Schelpenkrans

Goedemaandag iedereen!

Wat hebben wij weer een heerlijk weekend achter de rug!
Lekker lang vanwege Hemelvaartsdag en er komt nog zo'n lang weekend aan!
Goed om er even op uit te trekken.
Ik vind het altijd fijn om richting kust te gaan, vooral in het voorjaar.
Lange strandwandelingen maken, heerlijk, ik moet altijd even de zee zien! 


Het leukste is om dan te gaan "jutten".
Drijfhout verzamelen, schelpen zoeken, meeuwen op de foto nemen...

Thuis maak ik dan weer wat leuks van mijn vondsten, zoals deze schelpenkrans.
Ik heb voor deze krans alleen bruin gekleurde schelpen gebruikt. Je kunt er natuurlijk ook eentje maken in het blauw of van kokkels. 
Lijm de schelpen met een lijmpistool op een krans van stro en bind er een mooi lint of touw aan.
Een mooi zomercadeautje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten