maandag 8 juni 2015

Verjaardagsslinger

Hoi allemaal!

Zoals beloofd ben ik er weer met een nieuw idee voor een cadeautje!
Dit keer is het een verjaardagsslinger voor kinderen van papier.

Zoals jullie weten ben ik gek op rommel- en kofferbakmarkten. Ook op de vrijmarkt met Koningsdag ben ik al vroeg te vinden voor leuke en betaalbare producten waar ik weer cadeautjes van kan maken.
Dit keer heb ik een kinderboek van Beertje Paddington gekocht. Het kostte bijna niets en het was van een goede kwaliteit.
Ik heb een aantal hele bladzijdes gebruikt en daarnaast plaatjes uit het boek geknipt en op gekleurd papier geplakt met een lijmspray. Werk de vlaggetjes af met een mooi kartelrandje aan de onderkant.
Daarna alle vlaggetjes aan elkaar genaaid met een gekleurd lintje.  Je kunt de achterzijde ook beplakken als de vlaggenlijn niet tegen de muur maar door de hele kamer wordt gehangen. Anders kijk je tegen lege achterkanten aan!

Tot slot nog een verjaardagskaart erbij maken en je cadeautje is compleet!

Veel plezier met maken en met geven en tot over twee weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten