maandag 11 januari 2016

tapas plankje



tapas plankje 

Hallo lieve lezers,

Vandaag een beetje druk gehad, dus plaats ik mijn nieuwe idee voor een cadeautje wat laat in de middag!


Deze week wordt het een tapas plankje.
Ik had een stukje hout over van een tafelblad van Ikea dat op maat gezaagd werd.
Normaal gesproken gooi je zo'n plankje weg, maar ik zag er wel wat in.
Met een spijker heb ik een stuk of 8  gaatjes geslagen in het hout waarin cocktailprikkers passen.
Bij de ANWB heb ik een gratis wegenkaart gehaald van Spanje en daar vlaggetjes van geknipt. Die heb ik aan de prikkers gelijmd.
Daarna nog een zakje gemaakt van de wegenkaart en daar de prikkers in gedaan.
Een leuk cadeautje voor iemand die graag naar Spanje op vakantie gaat en het altijd over leuke tapasbarretjes heeft!
Kan diegene met deze cocktailprikkers zelf tapas serveren!
Veel succes met maken en tot volgende week!

















2 opmerkingen:

  1. Enig, wat een leuk idee. De eerstvolgende verjaardag aan de tapas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net je stukje in Libelle gelezen en gelijk gekeken op je blog. Leuk idee die zelfgemaakte kadootjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen