maandag 4 januari 2016


Ring

Hallo lieve lezers!


Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel creativiteit toegewenst!

Ik hoop dat iedereen mooie feestdagen heeft gehad.
Ik vind de december maand altijd heel gezellig en heb dan ook al vroeg een kerstboom en kerstversieringen. Direct na Sinterklaas start ik al!
Maar als kerst geweest is, wil ik eigenlijk de boel meteen weer opgeruimd hebben.
Ik houd het nog vol tot nieuwjaarsdag, maar dan is alles ook echt weer weg!
Heerlijk vind ik dan mijn schone en "kale" woonkamer, op naar het voorjaar!

Het item van deze week is een ring.
Ikzelf heb mijn dochter blij gemaakt met dit cadeautje.
Het is niet moeilijk om te maken, maar je moet er wel voor kunnen haken.
Haak 4 losse steken en haak met vasten net zo lang door tot dat je de omtrek van een vinger hebt.
Maak dan de uiteinden aan elkaar vast zodat je een ring krijgt die je kunt versieren.
Ik heb een stukje vilt en twee knopen er op vastgezet zoals je op de foto kunt zien.
Het vilt heb ik met festonsteken omgenaaid.
Niet te veel werk dus en best wel snel klaar!
Succes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten