maandag 16 november 2015

Nachtkastje

Hallo lieve lezers,

Wat hebben wij een druilerig weekend achter de rug!
Ik ben de hele tijd binnen gebleven, want wat moet je buiten doen? Hooguit wat boodschappen halen.
Voor de rest lekker creatief bezig geweest, want daar was het dus wel goed weer voor!
Met de komende feestdagen voor de deur ben ik bijna doorlopend bezig in mijn "werkkamer".
Ik wil namelijk zowel voor Sinterklaas als voor Kerst de nodige cadeautjes maken voor mijn dierbaren.

Het item van deze week is een kistje van mandarijnen, die ik tot nachtkastje heb gepromoveerd.
Eerst heb ik hem donkergrijs geschilderd, dat was de kleur die ik nog in huis had, en daarna heb ik met krijtstift in verschillende lettertypes (helemaal hip nu) een tekst er in geschreven.
Vervolgens van een metalen (sleutelhanger) ring een mini dromenvanger gemaakt.
Rond de ring vasten haken en in het midden overdwars met naald en haakkatoen draden gespannen met kleine kraaltjes er tussen.
Twee kleine veertjes (zitten soms zomaar gratis in je doos met eieren!) met wat kraaltjes er aan en je mini dromenvanger is klaar.
Veel plezier met maken en tot de volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten