maandag 16 maart 2015

letter omwikkeld met draad

Goedemaandag allemaal!

Fijn dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog!
Elke maandag plaats ik een nieuw ideetje voor een leuk, zelfgemaakt en dus goedkoop cadeautje. Want in deze tijden van crisis is het fijn als je een mooi cadeau aan iemand kan geven, wat  niet zo veel kost.

Een tijdje terug had ik winterse takken met witte (sneeuw)bolletjes als idee geplaatst.

Je kunt natuurlijk, nu het voorjaar is, ook groene bolletjes aan de takken vastmaken. Dat geeft een uitstraling alsof het lente is met groene blaadjes. 

En de takken hier op de foto heb ik aan mijn (trouwste fan!) zus gegeven voor haar verjaardag!

Hang er ook nog wat hartjes, gemaakt van klei, aan en je hebt wat leuks om (misschien ook aan je zus?) te geven!

Het mooie weer geeft mij altijd zoveel energie dat ik nog een ideetje plaats:

Knip van een stuk karton een letter.
Ik heb voor de letter A gekozen.
Is je karton niet zo stevig, knip dan nog een extra laag.
Kies een kleur draad dat past bij degene aan wie je het cadeautje geeft.
Omwikkel het zo met de draad dat je geen karton meer ziet.
Snel klaar en heel trendy. Wie heeft er tenslotte niet een letter in zijn huis staan!
Veel  maakplezier!


1 opmerking: