maandag 16 februari 2015

Memobord

Hallo lieve lezers!

Romantisch weekend gehad? Ik heb een grote bos rozen gehad van Peter, dus mijn weekend was goed!
Ik hoorde dat je gratis een kaartje kon sturen op Valentijnsdag.
Het enige wat je moest doen, was een kus met lippenstift drukken op de enveloppe!
Ik heb het uitgeprobeerd en mijn moeder heeft inderdaad gratis en voor niets lieve post gekregen. Leuk toch!?

Een paar weken terug hebben wij (zelf!) laminaat gelegd en geschilderd in één van de slaapkamers.
Toen Peter laatst jarig was, heb ik hem een memobord gegeven die mooi past in zijn mooie, opgeknapte kamer waar hij vaak achter zijn computer zit.

Een memobord is gemakkelijk zelf te maken.
Het enige wat je nodig hebt, is een poster of schilderij op canvas.
Je hebt er vaak nog wel één liggen in de kast die je niet mooi meer vindt. Of anders koop je voor niet veel geld een onbedrukte bij de Action.
Ik had zelf nog een stuk van een filter voor de afzuigkap liggen, die ik op de lijst heb gelegd (heb je dat niet, dan koop je op de markt voor weinig een stuk fiberfill).
Daar heb ik een stuk stof om heen gespannen en met punaises vastgemaakt aan de achterkant.
Daarna heb ik wat lint om de lijst gespannen  en ook met punaises vastgezet.
Peter was blij met zijn memobord!

Voor mijzelf heb ik er ook ééntje gemaakt.
Deze heb ik nog extra versierd met knopen, kralen en een stukje stof. Iets meer werk, maar ook heel leuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten