maandag 23 februari 2015

Decoratie trap

Hallo allemaal!

Iedereen een goed weekend gehad?
Nog lange strand- of boswandelingen gemaakt?
Of misschien lekker geklust in huis of tuin. Maakt niet uit, het is beter om iets te ondernemen dan op de bank te blijven zitten, want juist door iets te doen, krijg je meer energie!
En die energie kun je dan weer gebruiken om iets leuks te maken.

Deze trap bijvoorbeeld.
Ik had laatst 5 bezemstelen gekocht bij de Action (0,80 euro maar per stuk!). 
Deze had ik nodig voor het strand windscherm dat ik van een grote lap stof had gemaakt.
Alleen waren deze stelen te kort voor mijn doel en moest ik dus helaas wat duurdere en langere stelen kopen.
Toen bleef ik met 5 te korte bezemstelen zitten.
Van 3 stelen heb ik toen dit trappetje gemaakt, heel eenvoudig met wat bindtouw. 
Om het wat stabieler te maken, kun je er ook wat schroeven in boren.
Hang er wat leuks aan en leg een leuk blad op één van de liggers en je hebt een leuk cadeautje!
Veel succes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten