maandag 1 december 2014

Sinterklaas krans

Hallo lezers!!

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan vieren wij Sinterklaas!
Heb je alle cadeautjes al in huis? Of wil je nog wat maken op de valreep?
Misschien kun je dan op mijn blog wat inspiratie opdoen.

Twee weken terug heb ik tijdens een workshop een Sinterklaas krans gemaakt. 
Leuk en helemaal niet moeilijk.
Gewoon een krans van stro beplakken met pepernoten en snoepjes.
Ik heb hem liggen op mijn salontafeltje met een kaars er in.
Hij geeft heerlijke geuren af en ik ben helemaal in de Sint stemming gekomen!




Nog meer inspiratie nodig?
Vorige week gaf ik als ideetje een glazen pot met vogelvoer.
Nu is het opsparen van lege glazen potten altijd handig, want je kunt er zo veel mee doen!
Zo kun je een pot vullen met bijvoorbeeld wattenstaafjes of -schijfjes.
Om de hals van de pot bind je een kanten lint en een touwtje, waar je wat kralen aan hangt.
Bevestig er tevens een lintje en een labeltje aan vast waar je de letters "voor jou" (of de naam van de ontvanger) op stempelt, of mooi schrijft.
Tot slot nog een mooi plaatje op de deksel en klaar is je cadeautje voor op de wastafel.


1 opmerking: