maandag 16 maart 2020

broche

Hallo lieve lezers,

Allereerst hoop ik dat het goed gaat met jullie allemaal. Wat een onzekere tijd maken wij mee.
Ikzelf probeer zoveel mogelijk binnen te blijven.
Binnen kun je natuurlijk gaan knutselen, maar cadeautjes maken voor een jarige die zijn of haar verjaardag niet viert, is misschien verloren moeite.
Of niet?
Eens zal het toch wel weer goed gaan en komen er weer mooiere en betere tijden?
Dan is het wellicht toch wel handig om wat cadeautjes in voorraad te hebben.
Iemand die binnenkort jarig is, kun je een mooie kaart sturen en in de enveloppe een klein en licht cadeautje stoppen. 
Ik heb gisteren een aantal broches gemaakt om mijn saaie colbertje wat op te fleuren. Op de foto zie je dat ik van een oude spijkerbroek wat rondjes heb geknipt met een kartelschaar. Daar bovenop heb ik een bloem gehaakt en alles vastgezet met een knoop. Je kunt je eigen kleding ermee op pimpen, maar je kunt er ook één bij de kaart in de enveloppe doen en de jarige ermee verrassen.
Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten