maandag 30 maart 2020

armbandje

Hallo lieve lezers,

Elke maandag plaats ik een nieuw ideetje voor een zelf te maken cadeautje. Het is in principe bedoeld voor mensen die minder te besteden hebben, maar toch bij een jarige met iets willen aankomen.
Nu wij geen verjaardagen meer kunnen vieren voorlopig, zal ik de komende weken ideetjes plaatsen voor cadeautjes die je kunt opsturen zodat je het feestvarken kunt laten weten dat je aan hem of haar denkt. Maar het hoeft natuurlijk niet alleen voor een jarige te zijn, ook voor een oudere die aan huis gekluisterd zit of een zieke die geen bezoek mag ontvangen is een teken van aandacht altijd welkom!
Deze week heb ik een armbandje gemaakt van oude kralen en bedeltjes die ik nog in een doos had liggen. Sieraden die ik niet meer draag, haal ik vaak uit elkaar zodat ik er nieuwe van kan maken.
Van een streng groene borduurgaren heb ik twee slierten gehaakt en deze bevestigd aan een ring waar ik een bedeltje aan heb gemaakt. Met vier kleine en één grote kraal heb ik zoals je op de foto kunt zien de sluiting gemaakt.
Heel simpel en ook licht om te versturen.
Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten