maandag 27 januari 2020

fotohouder

Hallo lieve lezers,

Vandaag plaats ik een ideetje om een foto leuk te presenteren.
Op een kofferbakmarkt heb ik een aantal speelgoeddieren gekocht, zonder dat ik wist wat ik daarmee moest, totdat ik op internet iets leuks voorbij zag komen. Namelijk een houder voor een foto of ansichtkaart. 
Er zijn twee manieren om je foto in het speelgoedbeest te krijgen. Ten eerste kun je een inkeping maken door een stukje in de rug te zagen, waarna je de foto erin kunt klemmen.
Ten tweede kun je het speelgoedbeest helemaal doorzagen en de holtes opvullen met lijm uit een lijmpistool en daarna in de holtes twee magneten te drukken zodat de twee helften aan elkaar klemmen met een foto ertussen.
Het resultaat is in ieder geval erg leuk!
Succes met maken en tot volgende week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten