maandag 20 mei 2019

fotolijstje met bloemen

Goedemaandag lieve lezers!

Het voorjaar is een beetje wisselvallig, dan weer een zalige, zonnige dag, maar even later denk je dat de herfst is ingetreden. Toch geniet ik altijd van deze tijd en vooral de klaprozen, die langs de weg bloeien, zijn voor mij al jaren een bron van blijdschap en inspiratie.

Het cadeau-ideetje van deze week is daar dan ook op gebaseerd. Uit dik, wit papier (ik heb aquarelpapier gebruikt, had gelukkig nog een velletje over) heb ik dubbele bloemen geknipt die ik met een splitpen aan elkaar heb gemaakt. Deze bloemen heb ik op een fotolijstje, dat ik zwart geschilderd heb, geplakt. Tot slot nog een leuke tekst op papier gemaakt en ingelijst.
Zwart/wit is natuurlijk een modetrend, maar met allerlei kleurtjes wordt het natuurlijk ook een vrolijk geheel.

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten