maandag 6 mei 2019

Creatief met AH insectenplaatjes


Hallo lieve lezers,

Ik was maar wat blij met de insectenplaatjes van Albert Heijn. Ik moest helaas wel smekende blikken van kinderen bij de uitgang ontwijken, maar eenmaal thuis ben ik creatief bezig geweest met de tattoos. Misschien liggen er nog wat overgebleven dubbele plaatjes bij jou in een la. Je kunt er het volgende bijvoorbeeld mee maken:
Bij de kringloop heb ik wat kleine witte bloempotjes/vaasjes gekocht en daarop heb ik volgens de aanwijzingen de tattoos geplakt. En op Koningsdag heb ik op de vrijmarkt twee houten fotolijstjes gekocht, zwart geschilderd en op het glas hetzelfde gedaan als op de plantenpotjes. Op een stukje wit papier heb ik de namen geschreven van de insecten en dat in het lijstje gedaan. Doordat je de plaatjes op het glas bevestigt, krijgt je diepte, wat een mooi effect geeft.
Ik ben heel blij met het resultaat en ga nog over andere mogelijkheden nadenken, dus misschien kom ik nog terug met nieuwe ideetjes. Niet weggooien dus die insectenplaatjes!
Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten