maandag 1 april 2019

muurvaasje

Goedemaandag lieve lezers,

Omdat het de afgelopen dagen heerlijk voorjaarsweer is geweest, plaats ik vandaag weer een lief lentecadeautje. Ik heb van grijze klei, gekocht bij de Action, een muurvaasje gemaakt. Een stuk klei heb ik uitgerold en daaruit een rechthoek gesneden. Wel zo plat mogelijk uitrollen! Een houdertje voor orchideeën in een boeket, een bloemist heeft dat wel in voorraad, heb ik halverwege op de klei gelegd en daarna de onderkant naar boven gevouwen. Zorg er voor dat je het houdertje niet meer ziet (ik heb natuurlijk de steel er af gehaald!) en druk de randen goed aan. Ik heb ook nog een bloemetje van klei erop geplaatst en een gaatje met een rietje in de bovenkant gemaakt. Laat alles goed drogen, dit duurt zeker wel een week, dus het is geen last minute cadeautje.
Vul het houdertje met wat water en pluk wat bloemen uit je tuin en plaats het in het vaasje. 
Een lief voorjaarscadeautje!
Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten