maandag 8 april 2019

macraméhanger

Goedemaandag!

Ik ben de afgelopen tijd veel aan het knopen geweest en daarom plaats ik vandaag een macramé hanger. Heel eenvoudig te maken, het enige wat je nodig hebt is een ring, touw en een plankje. Het laatste heb ik een kleurtje gegeven wat mooi staat bij mijn metalen rek. Ik heb de hanger uit twee delen opgebouwd, maar je kunt natuurlijk ook een langer touw gebruiken en dat om de ring knopen. Verder heb ik de weitasknoop gebruikt wat eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is als dat het er uitziet. Op internet kun je genoeg sites vinden waar je de verschillende knopen uitgelegd krijgt.
Ik dacht, weer eens iets anders dan de gebruikelijke plantenpot in de hanger, nu een plank!
Het geheel kun je ophangen aan een S-haak.
Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten