maandag 5 november 2018

hert op canvas

Goedemaandag!

Laatst liep ik op de markt en bij een stoffenkraam kon je buisjes met knopen heel goedkoop op de kop tikken. Ik heb natuurlijk meteen mijn slag geslagen en verschillende kleuren gekocht. Thuisgekomen wist ik eigenlijk niet goed wat ik er mee moest doen, maar na lang wikken en wegen kwam ik op het idee om een hert op canvas te maken. Het canvas kun je voor weinig geld bij de Action kopen en ik hoop dat je zelf genoeg knopen in huis hebt. Kijk anders in de knopendoos van je moeder of oma. Een bont gekleurd hert is natuurlijk ook heel leuk!
Dit hert kun je nu al in huis neer te zetten of ophangen, maar als de kerst nadert, kun je natuurlijk ook een rode knoop voor de neus opplakken!
Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten