maandag 15 oktober 2018

herfstvaas

Hallo lieve lezers,

Afgelopen week heb ik weer heerlijk van het weer genoten. Zo hebben wij een fietstocht gemaakt door de polders, langs het strand gewandeld en door de bossen gelopen. Zolang het zonnetje schijnt, ben ik buiten!
In het bos viel mij op dat er ontzettend veel eikeltjes van de bomen vielen, wij werden nog net niet geraakt, maar het scheelde niet veel. Ook lagen er nog volop kastanjes bij het restaurant waar wij heerlijk in het zonnetje gingen eten. En je weet hoe ik ben, een zak is zo gevuld!
Thuisgekomen heb ik een grote, hoge vaas gepakt en deze gevuld met de kastanjes en eikeltjes. Met wat lampionnetjes uit eigen tuin heb ik de vaas laagje voor laagje gevuld. Ook  wat dennenappels erbij staan goed in deze herfstvaas. Vul hem met de najaarsitems die jij kunt vinden en koop bij de kringloop een mooie vaas die je kunt vullen.
Een leuk cadeautje is zo weer gemaakt!

Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten