maandag 23 oktober 2017

opbergdoos


Hallo lieve lezers!

Ik heb laatst een paar nieuwe schoenen gekocht en ik vind het altijd moeilijk om de doos die daarbij hoort, weg te gooien. Ik probeer er altijd wel weer een nieuwe bestemming voor te vinden. Je kunt een doos namelijk goed gebruiken om dingen in op te bergen. 
Ik heb dus de verfkwast maar weer eens gepakt en heb de doos helemaal grijs geschilderd met hobbyverf die ik bij de Action heb gekocht. Maar een grijze doos is wel een beetje saai. In een lade vond ik nog een zakje met splitpennen en daarmee heb ik de deksel van de doos versierd met een sterrenbeeld teken. Eerst met krijtstift de lijnen uitgetekend en daarna met de pennen de verbindingspunten gemaakt.

Je kunt natuurlijk ook iets anders bedenken om de deksel te versieren, denk aan hartjes of bloemetjes. Leef je uit!

Niet moeilijk om te maken en leuk om aan iemand cadeau te geven.

Succes en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten