maandag 30 oktober 2017

kruidenplateau

Goedemaandag!

Deze week plaats ik een cadeau-ideetje dat zowel voor een man als voor een vrouw geschikt is. Bijvoorbeeld voor iemand die net verbouwd heeft, verhuisd is of een nieuwe keuken heeft,  Kortom, dit cadeau is altijd welkom, zeker voor de keukenprinsen en -prinsessen!

Ik heb bij de Action een langwerpig dienblad en wat pollepels gekocht (niet duur, hooguit 2 a 3 euro bij elkaar). Ik had al wat lege conservenblikken opgespaard en deze heb ik behandeld met de structuurverf die ik nog had staan. Daarna op een lapje (ik heb jute hiervoor gebruikt, maar een reepje katoen kan natuurlijk ook) de letters van de kruiden en de lepels gestempeld. 
Een beetje leuk inpakken met folie en je hebt weer een betaalbaar, maar origineel cadeautje!

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten