maandag 18 september 2017

vaas met grafische motieven

Goedemaandag lezers!

Laatst had ik een vaas in mijn handen die ik bijna nog nooit gebruikt had omdat ik hem niet zo mooi vond. Hij stond ergens achter in mijn kast en ik bedacht dat ik hier wel wat mee kon doen.
Ik heb een watervaste zwarte stift gepakt en ben los gegaan met grafische motieven, dat is namelijk weer helemaal in de mode.

Uit mijn tuin heb ik wat bloemen van mijn hortensia afgeknipt, die al een mooie herfstkleur krijgen.
Nu is hij weer helemaal up to date en staat hij te pronken in mijn kamer.

Kijk in je kast of je ook een witte vaas hebt die je hiervoor kunt gebruiken of ga anders eens langs bij de kringloop. Maak hem wel goed schoon en vetvrij.
Een leuk cadeau-ideetje en niet zo moeilijk om te maken.

Succes en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten