maandag 4 september 2017

touw in glazen pot

Goedemaandag!

Vandaag plaats ik een cadeau-ideetje voor een jarige klusser!
Het najaar breekt aan en dus wil je weer wat gaan doen in of rondom je huis. Als ik aan het werk ben, gebruik ik vaak een bolletje touw, dat is voor heel wat kluswerk ontzettend handig!
Maar vaak ben ik vergeten waar het ligt, of ligt het bolletje uit elkaar of in de knoop.
Om daar verandering in te brengen, heb ik een glazen jampotje schoongemaakt, het bolletje er in gedaan en een "dekseltje" van jute gemaakt. Het begin van het touw heb ik door een gaatje van het jute gehaald en als ik daar aan trek, blijft mijn bolletje rustig zonder problemen in mijn potje zitten!
Met een labeltje er aan waar je het woord "touw" op stempelt, is het cadeautje klaar!

Veel plezier met maken en tot volgende week, want vanaf nu plaats ik weer iedere week een ideetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten