maandag 15 mei 2017

slinger

Goedemaandag!

Afgelopen zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd, maar het kon helaas niet in de tuin. De regen kwam soms met bakken uit de hemel vallen en dan wordt een tuinfeestje toch iets minder leuk.
Ik had wel een slinger opgehangen, want uit mijn kamer had je daar mooi zicht op. Deze had ik zelf gemaakt van een sloop die ik goedkoop bij de Zeeman had gekocht. Gewoon wat langwerpige lapjes scheuren (de rafels maken het juist nonchalant) en vastgenaaid aan een touw.
Tegenwoordig heel hip, je ziet deze slingers in alle woonbladen voorbij komen.
Dus ook een leuk idee om te geven aan een jarige!
Je bent niet veel geld en tijd kwijt, het is gemakkelijk te maken en je komt met een leuk cadeautje aan.

Veel succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten