maandag 1 mei 2017

bloemenvaasjes

Hallo allemaal,

Hoe was jullie week? Nog een leuke Koningsdag gehad? Ik ben verschillende vrijmarkten af geweest en heb leuke dingen gekocht. Zo heb ik een ouderwetse vergiet op de kop getikt voor maar 1 euro en die ga ik gebruiken voor een hanging basket. Ik zal, als hij hangt, een foto laten zien!
Vrijmarkten en kofferbakmarkten zijn altijd mooie plaatsen om goedkope spullen te scoren die je dan weer kunt gebruiken voor een mooi cadeautje. Maar ook als je een leuk dagje uit hebt gehad, kun je met iets thuiskomen!
Zo heb ik laatst op een terrasje appelsap uit een leuk flesje gehad waar geen statiegeld op zat en dus niet meer gebruikt werd. Ik mocht er wat van meenemen en heb daar het cadeau ideetje van deze week van gemaakt.
Snij wat mooie voorjaarstakken of wat varens af en plaats deze in de flesjes. Bind er mooi touw omheen en maak het af met een leuk stylingsitem, hier een rieten hartje.
Staat ontzettend leuk en kost dus heel weinig!
Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten