maandag 27 februari 2017


Hallo allemaal!

Fijn dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog!
Het cadeau-ideetje van deze week is een geborduurd schaakprobleem op een theedoek.
Ik heb dit cadeau aan mijn broer, die gek op schaken is, gegeven en hij was er blij mee!

Koop een setje theedoeken in een donkere kleur en voorzien van ruiten. Zoek op internet naar een schaakprobleem dat opgelost moet worden. Ik heb er één gevonden met weinig schaakstukken, dat scheelde weer in het maken. Ik heb op ruitjespapier de schaakstukken getekend, maar misschien bestaat er op internet wel een site met patronen. Borduur de stelling op één van de theedoeken en markeer ook waar het bord begint en eindigt. 

In plaats van schaken, kun je natuurlijk ook een damprobleem borduren. Een leuk cadeautje voor een man die nooit iets anders weet te vragen voor zijn verjaardag dan sokken!
En mijn broer doet nu net even leuker de afwas!

Succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten