maandag 5 december 2016

trendy lampje





Goedemaandag allemaal!

Moet het heerlijk avondje nog bij jullie komen of hebben jullie Sinterklaas in het weekend al gevierd?
Misschien wel compleet met surprises en ellenlange gedichten om elkaar een beetje op de hak te nemen.
Of heb je nog kleine kinderen en geniet je elke keer weer van die verwachtingsvolle en opgewonden gezichtjes als zij de zak met cadeautjes bij de deur zien staan die de (buurman)sint bij je thuis heeft neergezet.

Al en met al blijft het een fijn feest. Maar na morgen komt kerst er al weer aan!
En ook dan wil je wat geven aan de gastvrouw die jou voor een etentje heeft uitgenodigd of wil je elkaar wat pakjes onder de boom geven.
Het is en blijft een dure maand, december, en ik hoop dat jullie met de ideetjes op mijn blog een beetje gered zullen zijn.

Vandaag plaats ik een cadeautje voor bijvoorbeeld een vriendin die haar huis altijd naar de laatste trend inricht.
Ik heb bij de Action een "slaapkamer" lampje gekocht. Dat is een lampje met een trekkoordje en het werkt op batterijen.
Het is niet duur, nog geen 2 euro en je hebt ze in allerlei kleuren.
Ik heb hem in het wit gekocht en om het kapje een hoesje gehaakt.
Aan het koord heb ik houten kralen geregen die ik bij de Pipoos heb gekocht, maar je kunt de zwarte draad ook omhaken met dezelfde wol als dat van het kapje of beide en dan minder kralen gebruiken.

Niet moeilijk te maken en je bent zo klaar.
Succes en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten